smarren

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

......men ändå helt rätt

Av Maria Sanchez - 28 april 2013 07:46

- det finns dom som skulle döda för att få träna med min PT- när jag tränar med henne har jag lust att döda någon 

// Maria

 

6 dagar med det nya schemat.

Hårt strikt tungt och lite små jobbigt men ändå helt rätt.

   

Innan kändes det som om att jag stod och stampade på samma ställe, när det gällde maten och träningen. Vilket i sin tur ledde till att jag började lägga till saker i mat schemat. Jag tyckte helt enkelt att jag var värd att äta lite fritt då och då för jag märkte ändå inga resultat. Så det känns jätte skönt att ha ett strikt schema att följa igen och redan efter 6 dagar tycker jag att jag känner en skillnad i kroppen, inte synligt men träningsvärken talar sitt klara språk om att det händer något med kroppen.

Just nu är jag rätt slut både fysiskt och psykiskt. Men efter varje avklarat pass känns det så bra !!!

Nu gäller det bara att kriga ut den här stormen- så vet jag att jag kommer komma ut på andra sidan med ett grymt resultat.


Jag är så otroligt glad och tacksam att jag fick återuppta kontakten med min PT-

Känns så jävla skönt att hon har koll på mig och att hon finns.

Med hennes hjälp kan det bara bli grymma resultat.

Hon ger mig verktygen och sen är det upp till mig att använda dom rätt för att få ett resultat!!!  Så nu är det hårt och strikt arbete som väntar….



Axlarna:

I veckan var jag hos min naprapat. Vänster axel har blivit mycket bättre och höger har blivit sämre. Men jag upplever inte att höger är sämre än vänster när det var som sämst. Alltid något… Och så länge axlarna inte blir sämre än mitt sämsta läge är jag nöjd.

Roligt nog så tyckte naprapaten att jag hade fått mer muskler på ryggen är när jag var hos honom sist - det känns sa han =) Kul att höra.

Nu fortsätter jag med min rehab och fler besök hos naprapaten.


Mitt liv mitt liv mitt liv.

Saknar ibland friheten av att få vara spontan- men jag klarar inte det när det gäller min mat. Det får mig då att fundera på om jag har valt rätt? Vill jag leva så här? Vill jag äta och träna på det här sättet.

(( SVAR: JA-Även om det är tufft så älskar jag det..   ))

 

Annars hade jag aldrig haft problem med att vara spontan och annars hade jag aldrig lagt ner så mycket pengar tid svett och tårar på det här.


Om jag inte hade velat lägga ner mitt liv på det här så skulle jag nog aldrig ha problem med att äta vad jag vill när jag vill och jag skulle kunna skita i träningen totalt. Men det går INTE…


För ett tag sedan fick jag en förfrågan av min kära vän om att åka på semester till USA- det första som kom upp i mitt huvud va- men hur ska jag klara av min träning och diet i två veckor i ett annat land.. Det blir en semester men inte till USA och inte i två veckor..

SJUKT men SANT !!!

Nu fortsätter min resa- Och glöm inte man måste få ha lite små svackor men fortsätt träna och kämpa på, så kommer du komma ut på andra sidan starkare stoltare och förmodligen med ett grymt resultat.

Kan Jag Kan Du !!!


 

Ny leverans:Nya grejer


Over And Out

//

Maria



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Sanchez - 1 juni 2015 16:20

Jag måste alltid ha stora och små delmål att sträva efter när jag tränar så att jag liksom vet vart jag ska och vart jag ska sikta.         I december 2014 satte jag ett nytt delmål. Delmålet var att nå en speciell fett%.   Tillsammans...

Av Maria Sanchez - 22 oktober 2014 21:28

En resa som aldrig tar slut.     Min träningsresa börjar så smått i mars 2012. Att jag valde att börja denna resa var för att jag redan hade lyckats gå ner över 25 kg men ”sambo livet” gjorde tyvärr så att jag sakta men säkert började...

Av Maria Sanchez - 14 juni 2014 22:30

                          (Nöjd?)   Jag ser mitt liv flyga fram, Jag står i mitten och ser allt flyga fram med en rasande fart, jag hinner inte riktigt greppa eller förstå allt som rusar förbi. Jag kommer allt för ofta...

Av Maria Sanchez - 21 april 2014 10:35

      Efter 25 månader med träning och olika dieter tror jag det är dags att erkänna att det här inte är något jag ”bara” gör det här är en livsstil, det här är mitt liv. Du är mer än välkommen att vara en del av mitt liv, men tro i...

Av Maria Sanchez - 7 april 2014 22:40

        Under den senaste tiden har jag blivit mer och mer ifrågasatt när det handlar om min mat. Folk reagerar inte så jätte mycket på att jag tränar 11-13 pass i veckan utan det dom hakar upp sig på är mitt intag av mat eller som dom ser det mi...

Ovido - Quiz & Flashcards